sâmbătă, 27 iulie 2013

Ca fetele pe Magheru ... de la cabrioletă la bicicletă!


Ieri a fost sărbătoare! A fost Vineri, a fost 26 iulie, a fost ziua colegei noastre Vera! Pur şi simplu a fost un super ultra mega motiv de distracţie! Şi după cum o veche vorbă românească spune că „un necaz nu vine niciodată singur”, tot aşa şi lucrurile bune când se întâmplă, se întâmplă în lanţ!

maseuze cu bmw cabrioCa să-şi facă viaţa mai uşoară nebunatica Vera s-a gândit să-şi „tragă” un cadou! Şi şi-a tras! Doar un BMW seria 3, alb, cabrio. Bravo frate! Viaţă nu glumă!

Ne-am strâns noi ca fetele şi i-am zis:

- Păi dacă tot e ziua ta Verusco, şi o arzi în stil Hollywood ar cam fi căzu s-o uzi, să-i facem inaugurarea!

Fără să stăm prea mult pe gânduri am sărit în hăinuţele de vară şi am dat iama pe Magheru! Păi normal doar unde era să ne etalăm minunatul bronz de vara asta pus în evidenţă de minusculii noştrii pantaloni scurţi albi! De ce albi? Să fim în ton cu beemer-ul!

Magheru, vineri seară, senzaţie normal! Orice-ar spune unii şi alţii Bucureştiul are viaţă de noapte frate! Motoare puternice se puteau auzi ambalându-se la tot pasul! Noi? Bineînţeles, noi eram principalul punct de atracţie de pe Magheru! Două blonde, o brunetă şi o roşcată într-o decapotabilă albă, în pantaloni scurţi albi şi cu tricouri albe fără sutien pe dedesubt! Da, ştim nu fiţi invidioşi pe cei care s-au plimbat vineri seară pe Magheru! Şi nici să nu vă pară rău! Promitem să ieşim des la plimbări!
white erotic party
Seara a continuat în club. LeGaga bineînţeles! Muzica era perfectă în seara aceea! În plus am atras în jurul nostru o grămadă de prieteni. În club apăruseră fetele de la masaj erotic şi prieteni mai vechi pe care îi cunoscusem cu mult timp înainte în salonul de masaj erotic în care lucrăm au ţinut să ne facă cunoştinţă cu alţi prieteni de-ai lor şi să încingem o petrecere împreună!

Vera era sărbătorita şi totodată „pilotul” nostru din aceea seară! Bineînţeles că nu s-a putut abţine să nu guste din câteva pahare bune de Moët & Chandon. Doar avea tot dreptul!

masaj erotic pentru feteAm continuat în ritmul ăsta până spre dimineaţă! La un moment dat filmul mi se cam rupsese. Nu mai ţin minte ce şi cum doar că, vag îmi amintesc că la un moment dat făcusem un pariu cam ciudătel cu un tânăr cu ochii albaştrii superbi! Se lăuda că venise la club cu bicicleta! Să poată să bea cât vrea! Era un tip bine de tot şi nu-mi venea să cred că un tip aşa de bine ca el ar fi în stare de o asemenea caterincă! Pariul era în felul următor: dacă era adevărat că venise cu bicicleta la club eu împreună cu el în aceea dimineaţa ne vom întoarce la salonul de masaj bineînţeles cu bicicleta şi-i voi face şi un masaj erotic! Dacă nu era adevărat urma să plătească el consumaţia din club!

Îmi zic că e tare pariul, sigur câştig! Doar că pe la 6 dimineaţa ce credeţi ... părăseam parcarea LeGaga ... pe bicicletă!

masaj erotic surpriza
 
Îţi dorim un sincer „La mulţi ani Vera!”

Echipa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu