miercuri, 17 iulie 2013

Întâlnire de gradul trei!


colege la masaj eroticTotul a început într-o frumoasă zi de iunie, când după terminarea ultimului an de facultate o prietenă bună şi totodată colegă mi-a mărturisit că lucrează la un salon de masaj erotic. Am fost surprinsă şi am discutat mult pe acest subiect. Mi se părea oarecum ciudat deoarece această prietenă a mea este genul de fată care le are pe toate: este frumoasă, inteligentă, educată iar familia ei are o situaţie financiară destul de bună! Pot spune aceleaşi lucruri şi despre mine! Probabil ăsta a fost şi motivul pentru care mi-a mărturisit mie acest lucru. De obicei persoanele care se aseamănă se atrag pentru că cel mai adesea au puncte de interes comune.

Discuţia a durat ore în şir. De necrezut, dar modul în care mi-a prezentat acest domeniu al masajului erotic a reuşit să-mi schimbe total percepţia! Acum mi se părea atât de interesant, atât de incitant! Am cerut detalii despre aproape orice şi am rămas surprinsă că într-un astfel de loc poţi avea ocazia să lucrezi cu persoane atât de interesante şi de la care poţi învăţa o mulţime de lucruri despre viaţă!

Nu-mi pot explica nici acum, însă o forţă interioară mă împingea să încerc, să experimentez! Să fac parte dintr-o echipă de top şi să-mi demonstrez că sunt o femeie cu stil, o femeie care inspiră, o femeie care face din fiecare zi un film hollywoodian.

machiaj si coafura masaj eroticAveam o singură temere, mă gândeam că ar putea exista posibilitatea ca vreunul din cunoscuţii mei (prieteni, colegi, etc) să fie client al salonului de masaj erotic şi familia mea ar putea să afle. Sunt o fire mai independentă dar ştim cu toţii care sunt mentalităţile în România. Bineînţeles că am cerut tot felul de detalii legate de problema asta, dar Tanya, căci aşa o cheamă pe prietena mea, m-a asigurat că ea de doi ani de când lucrează nu s-a întâlnit cu nimeni, mai ales că salonul la care lucrează ea este unul high class şi clienţii ce îl frecventează sunt mai ales oameni de afaceri străini. În plus un machiaj profesional şi o coafură de efect sunt prieteni de nădejde.

Nu am stat prea mult pe gânduri mai ales că eram curioasă şi totodată îmi plăcea idea să lucrez împreună cu una dintre cele mai bune prietene ale mele. A doua zi m-am prezentat la salon. Amenajat cu stil, cu lumini difuze şi parfum fin, este prima imagine cu care am intrat în contact în acest loc, imaginea care îmi face atâta plăcere de fiecare dată când îmi apare în faţa ochilor.

Trainingul nu a durat mult, colegele maseuze au fost super drăguţe şi m-au învăţat o mulţime de lucruri noi, de tehnici, de mişcări senzuale ... Îmi plăcea ceea ce urma să fac, simţeam că am talent la asta! Aşa că după numai o săptămână de training am primit acceptul de a putea lucra efectiv.

Totul decurgea perfect, exact aşa cum mă aşteptam din povestirile prietenei mele, echipă era super, cu şefii mă înţelegeam de minune, clienţii erau din clasele sociale superioare, erau clienţi cu care întotdeauna discutai cu plăcere, ştiau să întreţină o conversaţie şi mai ales din conversaţiile cu ei avei de învăţat o mulţime de lucruri.

Doar că una din seri şi-a propus probabil să fie diferită, să iasă din tipar. Nimic nu avea să anunţe ceea ce avea să urmeze ... Era o zi de vineri seara. Recepţionera tocmai ne anunţase că avea să sosească un domn cam în 20 de minute. Noi maseuzele, ne aranjăm şi întreţineam o atmosferă plăcută. Cele 20 de minute au trecut cât ai clipi, aşa că în recepţia salonului şi-a făcut apariţia domnul aşteptat pentru a se bucura de savurosul masaj erotic. Recepţionera, amabilă din fire, a întreţinut atmosfera câteva minute după care ne-a invitat să facem cunoştinţă cu stimatul domn.

ŞOC!!!

surpriza la masajDeşi întotdeauna când întâmpinăm clienţii avem o atitudine pozitivă şi zâmbetul pe buze, de data aceasta zâmbetul îmi îngheţase pe faţa şi nu mai eram în stare să rostesc nici banalul „Bine aţi venit!”. Ce se întâmplase? Nu veţi putea ghici! Era cu adevărat o întâlnire de gradul trei! În recepţia salonului, pe canapeaua super confortabilă stătea relaxat tatăl meu! Nu-mi puteam crede ochilor! Şi zâmbetul lui a îngheţat în acelaşi timp cu al meu! A încercat să îngâne ceva pentru a răspunde salutului colegelor mele dar nu a reuşit! Încurcat şi-a îndreptat privirea către fereastră. După câteva secunde de ezitări recepţionera ne-a rugat să ne retragem sesizând că e posibil să se fi întâmplat ceva.

A urmat o perioadă de vreo cinci minute de linişte după care recepţionera a venit să o anunţe pe colega mea Alice că domnul din recepţie doreşte să facă masajul erotic cu ea!

„Ar fi fost ceva să mă aleagă chiar pe mine!” – îmi spuneam în sinea mea încercând să fac haz de necaz ...

Deşi colegele mele au observat ceva schimbat în comportamentul meu din aceea seară, nu le-am dezvăluit misterul. Cele 60 de minute de masaj erotic pe care şi le comandase tatăl meu au părut că durează o veşnicie. Într-un final şedinţa s-a terminat şi a plecat.

sexy iphoneIphone-ul meu de care aproape că uitasem m-a avertizat că tocmai am primit un mesaj. Bucuroasă mi-am adus aminte de el. E obiectul cu care reuşesc să ies întotdeauna din situaţiile cele mai ciudate. Observ mesajul, era de la tata:

„Am deplină încredere în tine, în fiinţa pe care o iubesc cel mai mult pe pământ!” - acesta era conţinutul mesajului primit de la tata.

A doua zi, sambătă, ne-am întâlnit acasă. M-a invitat să servesc cafeaua împreună cu el. Eram emoţionată, şi el la fel. Fiecare dintre noi a încercat să spună ceva dar ne-am dat seama că cel mai bine ar fi să nu. A rămas secretul nostru, un lucru despre care n-am mai discutat niciodată. Nimeni nu a mai aflat de această întâmplare, nici mama, nici măcar prietena mea cea mai bună!

Lucrez în continuare la salon şi pot spune cu toată sinceritatea, că deşi întâmplarea din acea seară ar fi putut avea un deznodământ nu tocmai plăcut, ea a făcut ca în tatăl meu să redescopăr cel mai bun prieten!
 
Alessia.

Un comentariu:

  1. Alessia,foarte interesant ce ne povestesti ,n-umi dau seama daca e adevarat sau fictiune un lucru e sigur ai mare talent la scris continua pe drumul acesta mult succes

    RăspundețiȘtergere