miercuri, 20 noiembrie 2013

Jumătate de pahar umplut cu lacrimi

MASEUZA IN LACRIMIAm fost în puzderia de fani ai naţionalei din seara aceasta. Am sperat alături de cei 55.000 de suporteri că o minune se poate întâmpla! Am răbdat, am implorat şi am privit înmărmurită cum tabela de marcaj afişa un scor nemilos în timp ce minutele de joc se scurgeau cu repeziciune. Dar Rio nu ne-a vrut chiar dacă râul de lacrimi ce a curs pe obrajii noştrii a reuşit să facă din tricoul galben ce-l purtam un veşmânt aproape transparent. Şi tot cu lacrimi am reuşit să umplem paharul; ca să putem vedea jumătatea plină!
Da, da, nu exagerez, după cum bine ştim ... ce-i al nostru e pus de-o parte! Avem o echipă tânără, în construcţie. Cum vă spuneam şi data trecută ... noi avem cu cine să luăm goluri, mai rău e că nu avem cu cine să dăm ... Mai mult de atât, pe banca tehnică strălucim! Suntem singura echipă naţională care a reuşit în meciurile de baraj să înscrie două goluri fără nicio ocazie!
Am rămas totuşi cu distracţia! Cu flirturile, cu zâmbetele primite din partea atâtor tipi frumuşei veniţi şi ei la meci! Şi pentru a şterge cu buretele toată supărarea, deseară, toate fetele din echipa  salonului de masaj erotic VIP Obsession, vom da o mega hyper petrecere, dressed just in tricoul naţionalei! Just am spus!

Giulia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu